Ścianka konferencyjna – jaką wybrać i do czego wykorzystać?

Targi i konferencje to doskonała okazja do zaprezentowania oferty swojej firmy. Ich nieodłącznym elementem są więc wszelkie nośniki reklamy wielkoformatowej, które pomagają przyciągnąć wzrok potencjalnych klientów. Jednym z nich jest ścianka konferencyjna, której zastosowanie wykracza poza bycie tylko narzędziem do pokazywania reklamowych grafik. Czy chcesz dowiedzieć się, do czego jeszcze się przydaje? Zapoznaj się z naszym artykułem!

Ścianka konferencyjna – dlaczego może okazać się lepsza niż inne systemy wystawiennicze?

Atmosfera na targach branżowych jest zazwyczaj bardzo gorąca. Całe mnóstwo firm przyjeżdża tam, by zaprezentować swoje produkty i usługi szerokiej rzeszy przyszłych konsumentów. Firmy te prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowych sposobów na przyciągnięcie klienta do właśnie swojego stanowiska. Służą do tego różnorakie systemy wystawiennicze

Wśród nich zdecydowanie wyróżniają się właśnie ścianki. Ich spore gabaryty sprawiają, że są widoczne z daleka. Łatwo więc za ich pomocą budować świadomość marki. Można również umieścić na nich dużo więcej treści, niż na mniejszym formacie. Ścianka konferencyjna jest też ze względu na swoje rozmiary wyjątkowo stabilna. Co więcej, ścianka konferencyjna to coś więcej niż prosty baner reklamowy. Jest również tłem do zdjęć. Może też stać w innych miejscach, niż w hali targowej. Sprawdza się również w centrach handlowych czy jako element wystroju biura. Ze ścianek korzystają więc też np. politycy oraz organizatorzy festiwali filmowych.

Jaka powinna być ścianka konferencyjna? 

Firmy produkujące systemy wystawiennicze nieustannie ulepszają swoje produkty. Dotyczy to również ścianek reklamowych. Dokonując zakupu, wciąż jednak warto być uważnym i sprawdzić kilka aspektów. Ścianka konferencyjna może być łukowa lub prosta. Ten pierwszy rodzaj ma tę zaletę, że bywa namiastką osobnego pomieszczenia. Wymaga jednak dostępności sporej powierzchni ze względu na głębokość. Ważny jest też sposób montażu. Im prostszy, tym lepiej, szczególnie gdy często chcemy wozić ściankę na eventy. Dobrze, gdy ścianka nie posiada zbyt wielu elementów, które mogą się pogubić oraz nie jest za ciężka. Niewielkie wymiary po złożeniu będą dodatkowym atutem. Systemy wystawiennicze cechują się też możliwością wymienności grafik. Nie inaczej powinno być ze ścianką konferencyjną. Wiedząc już, jakie zalety ma taka ścianka oraz czym kierować się przy jej wyborze, polecamy zaopatrzyć się we własny egzemplarz u wiodącego producenta systemów wystawienniczych.

Redakcja kampinoska.waw.pl